
Dla klientów
Skala biznesu i silna pozycja rynkowa nie oddalają firmy od klientów
ERGO Hestia rozumie potrzeby zarówno osób ubezpieczających swój dom czy samochód, jak i firm, których polisy opiewają na miliony złotych – sprawy każdego klienta są dla nas ważne. W ich załatwianiu kierujemy się solidnością i otwartością, a każdą z nich traktujemy w sposób indywidualny.
Rzecznik Klienta

ERGO Hestia stawia na dialog w kontaktach z klientami, dlatego w rozwiązywaniu trudnych spraw pomaga im konkretna osoba, która prowadzi spersonalizowany dialog - Rzecznik Klienta. Indywidualny kontakt z klientami i poszkodowanymi
w niestandardowych sprawach, w których potrzebują oni więcej informacji, to tylko jedno z jego zadań. Celem rzecznika jest również doprowadzenie w drodze dialogu do zrozumienia argumentów obydwu stron oraz rekomendowanie dalszych działań w kwestiach ubezpieczeniowych. Kontakt z rzecznikiem jest możliwy na kilka sposobów: telefonicznie, poprzez czat i formularz na stronie internetowej lub na firmowym profilu w serwisach Facebook, Twitter oraz w specjalnej aplikacji.
Przeczytaj więcej na stronie Rzecznika Klienta ERGO Hestii
Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym
Wypadek, wypłata odszkodowania i koniec? Nie. To nie wszystko. Liczy się także inna pomoc: organizacja kompleksowej opieki, rehabilitacja, aktywizacja zawodowa, wsparcie w kontaktach z placówkami medycznymi. Od 2009 roku ERGO Hestia wspólnie z Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym (CPOP) pomaga najciężej poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych powrócić do sprawności fizycznej oraz życia w społeczeństwie. W ramach indywidualnych planów pomocy poszkodowani są intensywnie rehabilitowani i leczeni w wiodących placówkach medycznych. Od początku działalności Centrum ponad 900 osób otrzymało wsparcie CPOP, a ponad 100 zakończyło z sukcesem rehabilitację. Kolejnych kilkadziesiąt wraca do zdrowia.
Przeczytaj więcej na stronie CPOP
