Obsługa
bez barier
Nasze działania
W ERGO Hestii rozumiemy, jak w sposób przyjazny i odpowiedzialny ubezpieczać klientów. Dlatego stawiamy na dialog ze wszystkimi. Chcąc zapewnić pełną dostępności oferty, nasze usługi projektujemy w sposób uniwersalny, dostosowując je do potrzeb różnych grup społecznych, m.in. osób z niepełnosprawnością.
Już w 2016 r. wprowadziliśmy obsługę w języku migowym, następnie przetłumaczyliśmy na PJM najczęściej używane dokumenty. Wszyscy pracownicy ERGO Hestii, a także większa część naszych agentów, jest przeszkolona w zakresie kontaktu i savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami. Nieustannie pracujemy nad wprowadzeniem kolejnych ułatwień i dbamy o najwyższą jakość obsługi.
Nasza firma w 2004 r. stworzyła fundację "Integralia" której misją jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami na drodze do samorealizacji zawodowej. Wypełniamy ją w sposób szczególny, współtworząc przyjazne stanowiska pracy w Grupie ERGO Hestia oraz w innych firmach i instytucjach.
Formularz
bez barier
W trosce o najwyższą jakość obsługi naszych klientów, zaprojektowaliśmy procesy również z myślą o potrzebach osób z niepełnosprawnościami. Formularz znajdujący się poniżej odpowiada takim potrzebom.
Jeżeli nie masz szczególnych potrzeb, przejdź na stronę:
OBSŁUGA POLISY I SZKODY
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
a) imię i nazwisko,
b) PESEL,
c) data urodzenia (dla obcokrajowców i osób bez nr PESEL),
d) numer polisy,
e) numer szkody,
f) numer telefonu,
g) adres e-mail (w przypadku komunikacji drogą elektroniczną).
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.
Wypełnij formularz