
Dodatkowa ochrona życia
i zdrowia
Szukasz jeszcze szerszej ochrony życia i zdrowia do swojego ubezpieczenia w Grupie Otwartej? Skorzystaj z naszych sprawdzonych ubezpieczeń dodatkowych MediPlan i Medical Assistance.
Szeroki zakres świadczeń assistance przyda się w sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania.
Ubezpieczenie MediPlan
W czym pomaga to ubezpieczenie?
MediPlan to bogaty pakiet świadczeń, który zapewni Ci organizację pomocy medycznej w razie wystąpienia określonych nieszczęśliwych wypadków. Dzięki dużej liczbie badań specjalistycznych, konsultacji z lekarzami specjalistami i rehabilitacji szybciej rozpoczniesz leczenie i powrócisz do zdrowia.
Świadczenia MediPlan realizujemy w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku, który skutkował:
- pęknięciem lub złamaniem kości,
- zwichnięciem lub skręceniem stawu,
- urazem kręgosłupa,
- urazem głowy (wstrząśnienie mózgu, pęknięcie kości czaszki),
- urazem narządów wewnętrznych,
- urazem oka.
Ochronę świadczymy wyłącznie na terytorium Polski i w zakresie zdarzeń, które zaistniały na jej terenie.
Zakres świadczeń w MediPlan
W ramach pomocy medycznej realizujemy świadczenia takie jak:
- konsultacje u lekarzy specjalistów,
- rehabilitacja,
- zabiegi ambulatoryjne,
- badania laboratoryjne i radiologiczne,
- ultrasonografia,
- tomografia komputerowa,
- rezonans magnetyczny.
W ramach telefonicznej informacji medycznej otrzymasz również możliwość konsultacji z lekarzem Centrum Alarmowego.
Kliknij przycisk poniżej, aby poznać pełen zakres ubezpieczenia MediPlan:
Jak działa ubezpieczenie MediPlan
Działanie ubezpieczenia MediPlan krok po kroku:
- Jeśli zdarzył się nieszczęśliwy wypadek, który określają warunki ubezpieczenia i chcesz skorzystać z usług assistance MediPlan- konsultujesz się z Twoim lekarzem pierwszego kontaktu.
- Jeśli otrzymasz skierowanie na specjalistyczne konsultacje lub badania objęte Twoim zakresem ubezpieczenia, zadzwoń do lekarza Centrum Alarmowego pod numer 22 522 29 94.
- Włączymy usługę MediPlan - zorganizujemy świadczenia zgodnie z zaleceniami lekarza specjalisty po zweryfikowaniu zakresu Twojego ubezpieczenia i przekazanej przez Ciebie dokumentacji.
- Zorganizujemy kolejne świadczenia zgodnie z zaleceniami lekarza specjalisty.
Czas oczekiwania na wizytę
Standardowy czas oczekiwania na wizytę w ramach usługi MediPlan wynosi:
- do 5 dni roboczych w przypadku konsultacji u lekarzy specjalistów,
- do 3 dni roboczych w przypadku pozostałych świadczeń pomocy medycznej.
Powyższe terminy obowiązują, jeśli nie wskażesz konkretnego lekarza, placówki lub późniejszego terminu, w którym chciałbyś i mógłbyś skorzystać ze świadczenia.
Sytuacje "z życia wzięte"

Mężczyzna, lat 32
Upadł na spacerze z psem, który pociągnął go na smyczy. Skończyło się urazem skrętnym kolana i uszkodzeniem jego licznych struktur.
Ubezpieczony skorzystał z:
- 12 wizyt u ortopedy,
- MRI,
- USG,
- 40 zabiegów rehabilitacyjnych.
O łącznej wartości: 4703,33 zł

Kobieta, lat 34
Potknęła się i spadła z krawężnika. Wskutek wypadku doznała licznych złamań podudzia, łącznie ze stawem skokowym.
W ramach MediPlanu zrealizowaliśmy:
- 2 konsultacje ortopedy,
- 14 konsultacji u lekarza rehabilitacji,
- 40 zabiegów rehabilitacyjnych,
- badanie RTG,
- zabieg zdjęcia szwów.
O łącznej wartości: 7770 zł
Ubezpieczenie Medical Assistance
W czym pomaga to ubezpieczenie?
Medical Assistance to szeroki zestaw świadczeń realizowanych w przypadku problemów zdrowotnych związanych z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem. Ochronę świadczymy wyłącznie na terytorium Polski i w zakresie zdarzeń, które zaistniały na jej terenie.
Obejmuje:
- organizację i pokrycie kosztów wizyty lekarza pierwszego kontaktu,
- dowóz leków oraz podstawowych artykułów żywnościowych i higienicznych,
- transport medyczny,
- pomoc medyczną udzielaną również osobie bliskiej z którą zamieszkujesz.
Jak działa Medical Assistance
Krok 1: Kontakt
- Dzwonisz do Centrum Alarmowego pod numer 22 522 29 94 i zgłaszasz zdarzenie.
Krok 2: Przyjęcie zgłoszenia
- Przeprowadzamy wywiad na temat okoliczności zdarzenia i jego skutków; weryfikujemy naszą odpowiedzialność i jakie świadczenia Ci przysługują.
Krok 3: Ocena sytuacji
- Jeśli wymagasz wizyty lekarskiej, umawiamy ją uwzględniając Twój stan zdrowia i miejsce, w którym się znajdujesz.
- W razie konieczności pilnej interwencji organizujemy transport do szpitala, kliniki lub innej placówki, która w danym regionie może Ci najlepiej pomóc.
- Jeśli potrzebujesz – organizujemy inne świadczenia z zakresu Twojego ubezpieczenia.
Krok 4: Świadczenia
- Realizujemy świadczenia w oparciu o zakres Twojego ubezpieczenia, m. in.:
- transport do i z placówek medycznych,
- rehabilitacja i wizyty lekarskie,
- opieka w domu, domowe wizyty lekarskie,
- wsparcie opieki w domu: teleopieka,
- dostawa sprzętu rehabilitacyjnego lub leków.
Krok 5: Weryfikacja i informacja zwrotna
- Podczas całego procesu pozostajemy z Tobą w kontakcie, a po realizacji świadczeń, o ile wyrazisz zgodę, dzwonimy do Ciebie i potwierdzamy, czy usługa została wykonana zgodnie z oczekiwaniami.
Kliknij przycisk poniżej aby poznać zakres świadczeń ubezpieczenia Medical Assistance:
Sytuacje "z życia wzięte"

Kobieta, lat 34
Zgłosiła kaszel, ból gardła i gorączkę. Jej 9 letni syn miał takie same objawy. Zorganizowaliśmy wizytę domową.
Łączny koszt wizyty dla ubezpieczonej 150 zł i dla dziecka 300 zł.

Mężczyzna, lat 51
Został poparzony ogniem podczas czyszczenia pieca w domu. Rozpoznano oparzenie termiczne II stopnia twarzy, szyi i prawej ręki. Poza przyjmowaniem antybiotyku, pacjent dostał zalecenie higieny rany co 2 dni.
Zorganizowaliśmy usługi pielęgniarskie w kwocie 1000 zł.
Jak zgłosić roszczenie
Roszczenie możesz zgłosić dzwoniąc do Centrum Alarmowego pod numer telefonu: 22 522 29 94, dostępny przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu.
Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia zorganizujemy niezbędną pomoc.
Materiał marketingowy Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A. Szczegółowe informacje, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności, znajdziesz w aktualnych Warunkach Grupowego Ubezpieczenia na Życie dla ubezpieczonych w Grupie Otwartej ERGO Razem (kod ER 01/2024) WU ERGO Razem. Pojęcia użyte na stronie przyjmują znaczenie określone w tych warunkach ubezpieczenia. Nie jest to oferta w rozumieniu art. 66 k.c. Objęcie ochroną ubezpieczeniową zależy od przeprowadzonej oceny ryzyka.