rehabilitacja

Assistance w Grupie Otwartej

ERGO Razem

Dodatkowa ochrona życia
i zdrowia

Szukasz jeszcze szerszej ochrony życia i zdrowia do swojego ubezpieczenia w Grupie Otwartej? Skorzystaj z naszych sprawdzonych ubezpieczeń dodatkowych MediPlan i Medical Assistance.

Szeroki zakres świadczeń assistance przyda się w sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania.

Ubezpieczenie MediPlan

W czym pomaga to ubezpieczenie?

MediPlan to bogaty pakiet świadczeń, który zapewni Ci organizację pomocy medycznej w razie wystąpienia określonych nieszczęśliwych wypadków. Dzięki dużej liczbie badań specjalistycznych, konsultacji z lekarzami specjalistami i rehabilitacji szybciej rozpoczniesz leczenie i powrócisz do zdrowia.

Świadczenia MediPlan realizujemy w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku, który skutkował:

  • pęknięciem lub złamaniem kości,
  • zwichnięciem lub skręceniem stawu,
  • urazem kręgosłupa,
  • urazem głowy (wstrząśnienie mózgu, pęknięcie kości czaszki),
  • urazem narządów wewnętrznych,
  • urazem oka.

Ochronę świadczymy wyłącznie na terytorium Polski i w zakresie zdarzeń, które zaistniały na jej terenie.

Zakres świadczeń w MediPlan

W ramach pomocy medycznej realizujemy świadczenia takie jak:

  • konsultacje u lekarzy specjalistów,
  • rehabilitacja,
  • zabiegi ambulatoryjne,
  • badania laboratoryjne i radiologiczne,
  • ultrasonografia,
  • tomografia komputerowa,
  • rezonans magnetyczny.

W ramach telefonicznej informacji medycznej otrzymasz również możliwość konsultacji z lekarzem Centrum Alarmowego.

Kliknij przycisk poniżej, aby poznać pełen zakres ubezpieczenia MediPlan:

Jak działa ubezpieczenie MediPlan

Działanie ubezpieczenia MediPlan krok po kroku:

  1. Jeśli zdarzył się nieszczęśliwy wypadek, który określają warunki ubezpieczenia i chcesz skorzystać z usług assistance MediPlan- konsultujesz się z Twoim lekarzem pierwszego kontaktu.
  2. Jeśli otrzymasz skierowanie na specjalistyczne konsultacje lub badania objęte Twoim zakresem ubezpieczenia, zadzwoń do lekarza Centrum Alarmowego pod numer 22 522 29 94.
  3. Włączymy usługę MediPlan - zorganizujemy świadczenia zgodnie z zaleceniami lekarza specjalisty po zweryfikowaniu zakresu Twojego ubezpieczenia i przekazanej przez Ciebie dokumentacji.
  4. Zorganizujemy kolejne świadczenia zgodnie z zaleceniami lekarza specjalisty.

Czas oczekiwania na wizytę

Standardowy czas oczekiwania na wizytę w ramach usługi MediPlan wynosi:

  • do 5 dni roboczych w przypadku konsultacji u lekarzy specjalistów,
  • do 3 dni roboczych w przypadku pozostałych świadczeń pomocy medycznej.

Powyższe terminy obowiązują, jeśli nie wskażesz konkretnego lekarza, placówki lub późniejszego terminu, w którym chciałbyś i mógłbyś skorzystać ze świadczenia.

Sytuacje "z życia wzięte"

mężczyzna

Mężczyzna, lat 32

Upadł na spacerze z psem, który pociągnął go na smyczy. Skończyło się urazem skrętnym kolana i uszkodzeniem jego licznych struktur.

Ubezpieczony skorzystał z:

  • 12 wizyt u ortopedy,
  • MRI,
  • USG,
  • 40 zabiegów rehabilitacyjnych.

O łącznej wartości: 4703,33 zł

kobieta

Kobieta, lat 34

Potknęła się i spadła z krawężnika. Wskutek wypadku doznała licznych złamań podudzia, łącznie ze stawem skokowym.

W ramach MediPlanu zrealizowaliśmy:

  • 2 konsultacje ortopedy,
  • 14 konsultacji u lekarza rehabilitacji,
  • 40 zabiegów rehabilitacyjnych,
  • badanie RTG,
  • zabieg zdjęcia szwów.

O łącznej wartości: 7770 zł

Ubezpieczenie Medical Assistance

W czym pomaga to ubezpieczenie?

Medical Assistance to szeroki zestaw świadczeń realizowanych w przypadku problemów zdrowotnych związanych z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem. Ochronę świadczymy wyłącznie na terytorium Polski i w zakresie zdarzeń, które zaistniały na jej terenie.

Obejmuje:

  • organizację i pokrycie kosztów wizyty lekarza pierwszego kontaktu,
  • dowóz leków oraz podstawowych artykułów żywnościowych i higienicznych,
  • transport medyczny,
  • pomoc medyczną udzielaną również osobie bliskiej z którą zamieszkujesz.

Jak działa Medical Assistance

Krok 1: Kontakt

  • Dzwonisz do Centrum Alarmowego pod numer 22 522 29 94 i zgłaszasz zdarzenie.

Krok 2: Przyjęcie zgłoszenia

  • Przeprowadzamy wywiad na temat okoliczności zdarzenia i jego skutków; weryfikujemy naszą odpowiedzialność i jakie świadczenia Ci przysługują.

Krok 3: Ocena sytuacji

  • Jeśli wymagasz wizyty lekarskiej, umawiamy ją uwzględniając Twój stan zdrowia i miejsce, w którym się znajdujesz.
  • W razie konieczności pilnej interwencji organizujemy transport do szpitala, kliniki lub innej placówki, która w danym regionie może Ci najlepiej pomóc.
  • Jeśli potrzebujesz – organizujemy inne świadczenia z zakresu Twojego ubezpieczenia.

Krok 4: Świadczenia

  • Realizujemy świadczenia w oparciu o zakres Twojego ubezpieczenia, m. in.:
    • transport do i z placówek medycznych,
    • rehabilitacja i wizyty lekarskie,
    • opieka w domu, domowe wizyty lekarskie,
    • wsparcie opieki w domu: teleopieka,
    • dostawa sprzętu rehabilitacyjnego lub leków.

Krok 5: Weryfikacja i informacja zwrotna

  • Podczas całego procesu pozostajemy z Tobą w kontakcie, a po realizacji świadczeń, o ile wyrazisz zgodę, dzwonimy do Ciebie i potwierdzamy, czy usługa została wykonana zgodnie z oczekiwaniami.

Kliknij przycisk poniżej aby poznać zakres świadczeń ubezpieczenia Medical Assistance:

Sytuacje "z życia wzięte"

kobieta 2

Kobieta, lat 34

Zgłosiła kaszel, ból gardła i gorączkę. Jej 9 letni syn miał takie same objawy. Zorganizowaliśmy wizytę domową.

Łączny koszt wizyty dla ubezpieczonej 150 zł i dla dziecka 300 zł.

mężczyzna 51

Mężczyzna, lat 51

Został poparzony ogniem podczas czyszczenia pieca w domu. Rozpoznano oparzenie termiczne II stopnia twarzy, szyi i prawej ręki. Poza przyjmowaniem antybiotyku, pacjent dostał zalecenie higieny rany co 2 dni.

Zorganizowaliśmy usługi pielęgniarskie w kwocie 1000 zł.

Jak zgłosić roszczenie

Roszczenie możesz zgłosić dzwoniąc do Centrum Alarmowego pod numer telefonu: 22 522 29 94, dostępny przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu.

Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia zorganizujemy niezbędną pomoc.



Materiał marketingowy Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A. Szczegółowe informacje, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności, znajdziesz w aktualnych Warunkach Grupowego Ubezpieczenia na Życie dla ubezpieczonych w Grupie Otwartej ERGO Razem (kod ER 01/2024) WU ERGO Razem. Pojęcia użyte na stronie przyjmują znaczenie określone w tych warunkach ubezpieczenia. Nie jest to oferta w rozumieniu art. 66 k.c. Objęcie ochroną ubezpieczeniową zależy od przeprowadzonej oceny ryzyka.