rehabilitacja

Assistance w Grupie Otwartej

ERGO Razem

Dodatkowa ochrona życia
i zdrowia

Szukasz jeszcze szerszej ochrony życia i zdrowia do swojego ubezpieczenia w Grupie Otwartej? Skorzystaj z naszych sprawdzonych ubezpieczeń dodatkowych MediPlan i Medical Assistance.

Szeroki zakres świadczeń assistance przyda się w sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania.

Ubezpieczenie MediPlan

W czym pomaga to ubezpieczenie?

MediPlan to bogaty pakiet świadczeń, który zapewni Ci organizację pomocy medycznej w razie wystąpienia określonych nieszczęśliwych wypadków. Dzięki dużej liczbie badań specjalistycznych, konsultacji z lekarzami specjalistami i rehabilitacji szybciej rozpoczniesz leczenie i powrócisz do zdrowia.

Świadczenia MediPlan realizujemy w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku, który skutkował:

  • pęknięciem lub złamaniem kości,
  • zwichnięciem lub skręceniem stawu,
  • urazem kręgosłupa,
  • urazem głowy (wstrząśnienie mózgu, pęknięcie kości czaszki),
  • urazem narządów wewnętrznych,
  • urazem oka.

Ochronę świadczymy wyłącznie na terytorium Polski i w zakresie zdarzeń, które zaistniały na jej terenie.

Zakres świadczeń w MediPlan

W ramach pomocy medycznej realizujemy świadczenia takie jak:

  • konsultacje u lekarzy specjalistów,
  • rehabilitacja,
  • zabiegi ambulatoryjne,
  • badania laboratoryjne i radiologiczne,
  • ultrasonografia,
  • tomografia komputerowa,
  • rezonans magnetyczny.

W ramach telefonicznej informacji medycznej otrzymasz również możliwość konsultacji z lekarzem Centrum Alarmowego.

Kliknij przycisk poniżej, aby poznać pełen zakres ubezpieczenia MediPlan:

Jak działa ubezpieczenie MediPlan

schemat działania Mediplan

Czas oczekiwania na wizytę

Standardowy czas oczekiwania na wizytę w ramach usługi MediPlan wynosi:

  • do 5 dni roboczych w przypadku konsultacji u lekarzy specjalistów,
  • do 3 dni roboczych w przypadku pozostałych świadczeń pomocy medycznej.

Powyższe terminy obowiązują, jeśli nie wskażesz konkretnego lekarza, placówki lub późniejszego terminu, w którym chciałbyś i mógłbyś skorzystać ze świadczenia.

Sytuacje "z życia wzięte"

mężczyzna

Mężczyzna, lat 32

Upadł na spacerze z psem, który pociągnął go na smyczy. Skończyło się urazem skrętnym kolana i uszkodzeniem jego licznych struktur.

Ubezpieczony skorzystał z:

  • 12 wizyt u ortopedy,
  • MRI,
  • USG,
  • 40 zabiegów rehabilitacyjnych.

O łącznej wartości: 4703,33 zł

kobieta

Kobieta, lat 34

Potknęła się i spadła z krawężnika. Wskutek wypadku doznała licznych złamań podudzia, łącznie ze stawem skokowym.

W ramach MediPlanu zrealizowaliśmy:

  • 2 konsultacje ortopedy,
  • 14 konsultacji u lekarza rehabilitacji,
  • 40 zabiegów rehabilitacyjnych,
  • badanie RTG,
  • zabieg zdjęcia szwów.

O łącznej wartości: 7770 zł

Ubezpieczenie Medical Assistance

W czym pomaga to ubezpieczenie?

Medical Assistance to szeroki zestaw świadczeń realizowanych w przypadku problemów zdrowotnych związanych z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem. Ochronę świadczymy wyłącznie na terytorium Polski i w zakresie zdarzeń, które zaistniały na jej terenie.

Obejmuje:

  • organizację i pokrycie kosztów wizyty lekarza pierwszego kontaktu,
  • dowóz leków oraz podstawowych artykułów żywnościowych i higienicznych,
  • transport medyczny,
  • pomoc medyczną udzielaną również osobie bliskiej z którą zamieszkujesz.

Jak działa Medical Assistance

Krok 1: Kontakt

  • Dzwonisz do Centrum Alarmowego pod numer 22 522 29 94 i zgłaszasz zdarzenie.

Krok 2: Przyjęcie zgłoszenia

  • Przeprowadzamy wywiad na temat okoliczności zdarzenia i jego skutków; weryfikujemy naszą odpowiedzialność i jakie świadczenia Ci przysługują.

Krok 3: Ocena sytuacji

  • Jeśli wymagasz wizyty lekarskiej, umawiamy ją uwzględniając Twój stan zdrowia i miejsce, w którym się znajdujesz.
  • W razie konieczności pilnej interwencji organizujemy transport do szpitala, kliniki lub innej placówki, która w danym regionie może Ci najlepiej pomóc.
  • Jeśli potrzebujesz – organizujemy inne świadczenia z zakresu Twojego ubezpieczenia.

Krok 4: Świadczenia

  • Realizujemy świadczenia w oparciu o zakres Twojego ubezpieczenia, m. in.:
    • transport do i z placówek medycznych,
    • rehabilitacja i wizyty lekarskie,
    • opieka w domu, domowe wizyty lekarskie,
    • wsparcie opieki w domu: teleopieka,
    • dostawa sprzętu rehabilitacyjnego lub leków.

Krok 5: Weryfikacja i informacja zwrotna

  • Podczas całego procesu pozostajemy z Tobą w kontakcie, a po realizacji świadczeń, o ile wyrazisz zgodę, dzwonimy do Ciebie i potwierdzamy, czy usługa została wykonana zgodnie z oczekiwaniami.

Kliknij przycisk poniżej aby poznać zakres świadczeń ubezpieczenia Medical Assistance:

Sytuacje "z życia wzięte"

kobieta 2

Kobieta, lat 34

Zgłosiła kaszel, ból gardła i gorączkę. Jej 9 letni syn miał takie same objawy. Zorganizowaliśmy wizytę domową.

Łączny koszt wizyty dla ubezpieczonej 150 zł i dla dziecka 300 zł.

mężczyzna 51

Mężczyzna, lat 51

Został poparzony ogniem podczas czyszczenia pieca w domu. Rozpoznano oparzenie termiczne II stopnia twarzy, szyi i prawej ręki. Poza przyjmowaniem antybiotyku, pacjent dostał zalecenie higieny rany co 2 dni.

Zorganizowaliśmy usługi pielęgniarskie w kwocie 1000 zł.

Jak zgłosić roszczenie

Roszczenie możesz zgłosić dzwoniąc do Centrum Alarmowego pod numer telefonu: 22 522 29 94, dostępny przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu.

Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia zorganizujemy niezbędną pomoc.



Materiał marketingowy Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A. Szczegółowe informacje, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności, znajdziesz w aktualnych Warunkach Grupowego Ubezpieczenia na Życie dla ubezpieczonych w Grupie Otwartej ERGO Razem (kod ER 01/2024) WU ERGO Razem. Pojęcia użyte na stronie przyjmują znaczenie określone w tych warunkach ubezpieczenia. Nie jest to oferta w rozumieniu art. 66 k.c. Objęcie ochroną ubezpieczeniową zależy od przeprowadzonej oceny ryzyka.