Skontaktuj się z nami
Wybierz temat
Chcesz zmienić dane swojej polisy?
W celu zmiany danych na swojej polisie, rozwiązania polisy czy zgłoszenia innej modyfikacji do swojego ubezpieczenia wypełnij formularz obsługa polisy.
Sprzedałeś pojazd z ubezpieczeniem?
Jeśli sprzedałeś samochód z ważnym ubezpieczeniem zgłoś tą zmianę za pomocą formularza
Kupiłeś pojazd posiadający ważne ubezpieczenie?
Zgłoś zakup pojazdu z ważnym ubezpieczeniem za pomocą niniejszego formularza
Chcesz zgłosić szkodę komunikacyjną, majątkową bądź osobową?
- Najszybciej zgłosisz szkodę za pomocą formularza zgłoszenia szkody.
- Odpowiedzi na najczęściej zadane pytania dotyczące zgłaszania szkód najdziesz tutaj.
Miałeś szkodę z ubezpieczenia na życie?
- Jeśli chcesz zgłosić roszczenie sprawdź jakich dokumentów potrzebujesz.
- Jeśli chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia na życie skorzystaj z formularza.
Sprawdź co dzieje się z Twoją szkodą
Jeśli zgłosiłeś szkodę i zastanawiasz się na jakim jest etapie zapytaj wypełniając niniejszy formularz
Chcesz zgłosić reklamację?
Najszybszym sposobem zgłoszenia reklamacji jest wypełnienie formularza.
Masz nietypowe pytanie? Zapytaj Rzecznika Klienta
Rzecznik Klienta umożliwia bezpośredni kontakt w każdej, nawet najbardziej niestandardowej sprawie.
Z Rzecznikiem Klienta możesz się skontaktować za pomocą formularza.
Chcesz zgłosić szkodę lub masz pytanie związane z ubezpieczeniem Przedłużonej Gwarancji?
Skontaktuj się z nami za pomocą strony internetowej www.szkody.org lub telefonicznie 58 762 76 76.
Skontaktuj się z agentem
Wejdź na stronę mapy agentów znajdź oddział w najbliżej okolicy i spotkaj się bądź zadzwoń do swojego doradcy ubezpieczeniowego.
Sprawdź samodzielnie
Możesz również samodzielnie sprawdzić naszą ofertę na stronie: https://www.ergohestia.pl/znajdz-ubezpieczenie/
Chcesz dołączyć do grona naszych agentów?
Jeżeli jesteś zainteresowany rozwojem swojego biznesu we współpracy z ERGO Hestią, skontaktuj się z jednym z naszych pracowników.