Rzeczniczka Klienta
W czym mogę pomóc?
Dialog z klientami jest dla nas bardzo ważny. Pierwsi na polskim rynku ubezpieczeń powołaliśmy w naszych strukturach Rzecznika Klienta. Wiemy jak istotne - w przypadku spraw nietypowych lub skomplikowanych - jest wsparcie osoby, która zna organizację i może samodzielnie podejmować decyzje. Nasza Rzeczniczka - Justyna Kalkowska, od 2015 roku oferuje klientom zindywidualizowaną pomoc w sprawach złożonych, wymagających elastycznych i niestandardowych rozwiązań.
Budując relacje z klientem staram się przełamywać stereotypowe postrzeganie ubezpieczyciela jako “instytucji” niewrażliwej na ludzkie problemy. Pokazuję, że ubezpieczyciel to też “człowiek”. Dzięki więzi opartej na zaufaniu klienci dużo chętniej zabierają głos w sprawach dla nich istotnych. Doradzają co zmienić, co wprowadzić abyśmy mogli osiągnąć jeszcze wyższe standardy. Naszym celem jest jak najpełniej zaopiekować potrzeby szerokiego grona odbiorców.
Rzeczniczka Klienta ERGO Hestii
Justyna Kalkowska
Wyślij wiadomość do Rzeczniczki