Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Dlaczego warto zgłosić roszczenie przez formularz?
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
- od razu po wypełnieniu formularza otrzymasz potwierdzenie, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i przystąpiliśmy do jego realizacji.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- PESEL lub REGON (jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia),
- numer polisy/ numer certyfikatu,
- numer telefonu,
- adres do korespondencji,
- adres e-mail,
- dokumenty dotyczące zgłaszanego zdarzenia (np. akt urodzenia, akt zgonu, dokumentacja medyczna),
- numer rachunku bankowego, na który chcesz otrzymać wypłatę świadczenia.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- masz do niego dostęp przez całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
- od razu po wypełnieniu formularza, otrzymasz potwierdzenie, że zgłoszenie zostało zarejestrowane i jest w trakcie realizacji.
Aby się z nami skontaktować, przygotuj:
- imię i nazwisko lub nazwę firmy,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail,
- numer roszczenia, który otrzymałeś po zarejestrowaniu zgłoszenia.
Zadzwoń do Centrum Alarmowego pod numer telefonu: 22 522 29 94, dostępny przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu.
Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia zorganizujemy niezbędną pomoc.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- PESEL lub REGON (jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia),
- numer polisy/ numer certyfikatu,
- numer telefonu,
- adres e-mail.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie, nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail,
- numer polisy/ numer certyfikatu.
Nie możesz znaleźć numeru polisy?
Skontaktuj się ze swoim agentem, a w przypadku umów Grupowego Ubezpieczenia na Życie Pracowników i ich Rodzin z Twoim pracodawcą lub opiekunem polisy.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
- od razu po wypełnieniu formularza, dostaniesz potwierdzenie, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i jest w trakcie realizacji.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- PESEL lub REGON (jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia),
- numer polisy,
- numer telefonu,
- adres do korespondencji,
- adres e-mail.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie, nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail,
- numer polisy,
- dokument wypowiedzenia podpisany przez Ciebie odręcznie – zeskanuj go lub sfotografuj i odręcznie podpisz skan lub zdjęcie dokumentu.
Pamiętaj:
- w przypadku umów Indywidualnego Ubezpieczenia na Życie lub Grupowego Ubezpieczenia na Życie, wybierz temat: „Pozostałe tematy”, uzupełnij formularz i załącz do formularza plik ze skanem lub zdjęciem podpisanego dokumentu wypowiedzenia,
- w przypadku Ubezpieczeń bankowych i masowych, wybierz temat: „Wypowiedzenie umowy”.
- jeśli wypowiadasz umowę indywidualnego ubezpieczenia na życie posiadającą część inwestycyjną lub oszczędnościową, załącz do formularza wniosek o wykup wartości polisy. Wraz z wnioskiem o wykup załącz kopię dokumentu tożsamości.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
- szybki i wygodny sposób kontaktu.
Będą Ci potrzebne:
- imię, nazwisko lub nazwa firmy,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail,
- numer polisy.
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem,
W przypadku umów Grupowego Ubezpieczenia na Życie Pracowników i ich Rodzin skontaktuj się ze swoim pracodawcą lub opiekunem polisy.
Jeżeli masz konto w aplikacji do zarządzania rachunkiem inwestycyjnym IRJU-online, skorzystaj z aplikacji.
Jeżeli nie masz konta, wejdź na poniższy formularz.
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer polisy,
- adres e-mail.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “Reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
- masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “Likwidacja roszczenia”,
- masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “Obsługa”.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- nr polisy,
- adres e-mail.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “Reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “Odwołanie od decyzji dot. Roszczenia". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Zobacz jak można zgłosić roszczenie
Dowiedz się, jak aktywować swoje ikonto
Twój mobilny świat, poznaj iKonto
Może tego szukasz?
Uszczerbek na zdrowiu - jak wygląda wyliczenie
Chcę zgłosić roszczenie
Mam pytania do mojej polisy