Obsługa polisy i szkody

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem

Przygotuj: 

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,  
  • PESEL lub REGON. 

Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55.

Infolinia Assistance jest dostępna 24/7.

* Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • najszybszy i najlepszy sposób na zgłoszenie szkody,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.


Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer szkody,
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.


Miałeś wypadek czy stłuczkę i Twój samochód wymaga wizyty u mechanika?

Zgłoś swoją szkodę, a potem napraw pojazd w sprawdzonym serwisie z sieci ERGO Hestia Pomoc 24.

Dowiedz się więcej o ERGO Hestia Pomoc 24. Kliknij tutaj.
Jak to działa?
Oddajesz uszkodzone auto do jednego z rekomendowanych przez nas serwisów zlokalizowanych w całym kraju i odbierasz naprawione. To my nadzorujemy i rozliczamy cały proces, a Ciebie informujemy o poszczególnych etapach.


Jak się z nami skontaktować?

  • zadzwoń: 58 785 87 89
  • napisz na mail Pomoc24

Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.

Jeżeli przy zgłoszeniu szkody zadeklarowałeś chęć rozliczenia serwisowego, powinieneś dostać od nas wiadomość sms z informacją o możliwości zalogowania się do Panelu Klienta.


Jeśli jesteś klientem ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach dobrowolnego ubezpieczenia Assistance:

zadzwoń: 801 107 107 * lub 58 555 55 55 

Infolinia Assistance jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. 


Jeśli jesteś poszkodowany przez klienta ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach szkody zgłoszonej z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej (OC):

  • zadzwoń: 58 785 87 57, 
  • napisz: [email protected]
  • skorzystaj z panelu klienta dostępnego pod adresem: https://rent.eisolutions.eu/klient - zlecisz tam wynajem samochodu (opcja dostępna dla osób, które w zgłoszeniu szkody zadeklarowały taką potrzebę). 


Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-17:00.

*Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.

Jak to działa?

Przy wynajmie samochodu, możesz skorzystać z pomocy naszego partnera Efficient Insurance Solutions Sp. z o.o., który współpracuje z wyselekcjonowanymi wypożyczalniami o ogólnopolskim zasięgu działania.  

Co zyskujesz korzystając z wynajmu pojazdu za pośrednictwem Efficient Insurance Solutions?

  • nie musisz samodzielnie szukać wypożyczalni,
  • będziesz na bieżąco informowany/a o terminach związanych z wynajmem,
  • nie musisz wysyłać dokumentacji i rozliczać wynajmu - zrobimy to za Ciebie,
  • nie wpłacasz kaucji ani innych poświadczeń finansowych, 
  • nie ma opłat za nielimitowany przebieg, przygotowanie pojazdu, wyjazd poza granice Polski czy dodatkowego kierowcę wynajmowanego pojazdu, 
  • całodobową obsługą (w tym podstawienie i odbiór pojazdu) na terenie całej Polski – bez ponoszenia dodatkowych opłat, 
  • pokrycie kosztów udziału własnego w szkodzie na pojeździe zastępczym,
  • bezgotówkowe rozliczenie (koszt najmu pojazdu pokrywa w całości ERGO Hestia, zgodnie z cenami).

Jeśli samodzielnie chcesz wynająć samochód zastępczy, przeczytaj informacje dotyczące zasad i stawek.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
  • szybki i wygodny sposób kontaktu.


Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?

  • otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
  • zlecisz przesłanie kopii polisy,
  • zgłosisz zmianę danych swoich lub pojazdu,
  • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
  • zgłosisz prośbę o naniesienie cesji,
  • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki,
  • zgłosisz darowiznę częściową lub nabycie spadku,
  • zgłosisz wykup/zwrot/cesję pojazdu leasingowanego.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • w przypadku darowizny częściowej – umowa darowizny częściowej pojazdu,
  • w przypadku spadku – dokumentacja postępowania spadkowego (musi zawierać dane osobowe i adresowe wszystkich spadkobierców) oraz ewentualnie wniosek o zwrot składki podpisany przez spadkobierców,
  • w przypadku leasingu: a) wykup – faktura zakupu pojazdu od banku, b) cesja – umowę cesji leasingu, c) zwrot – protokół zwrotu pojazdu do banku.

Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.


Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • dokument potwierdzający sprzedaż pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony, faktura sprzedaży – powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę sprzedaży, numer polisy, PESEL / NIP/ REGON (sprzedającego i kupującego), adres do korespondencji,
  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • Twój adres e-mail,
  • Twój numer konta bankowego.

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.



Jeśli:

  • kupujący posiada adres zamieszkania w Polsce,
  • kupujący posiada numer PESEL,
  • sprzedałaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
  • pojazd nie jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz



W przypadku, gdy:

  • kupujący nie posiada adresu zamieszkania w Polsce,
  • sprzedałaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy,
  • pojazd jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz

Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz tutaj.



Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • dokument potwierdzający kupno pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony bądź faktura zakupu - powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę zakupu, Twój PESEL (niewymagany w przypadku innego obywatelstwa) / NIP/ REGON, adres do korespondencji,
  • numer polisy poprzedniego właściciela,
  • w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia, podpisany dokument wypowiedzenia polisy - pobierz szablon.

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.



Jeśli:

  • posiadasz adres zamieszkania w Polsce,
  • kupiłaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
  • pojazd nie jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz



W przypadku, gdy:

  • nie posiadasz adresu zamieszkania w Polsce lub
  • kupiłaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy lub
  • pojazd jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz


Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz tutaj.



Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.

Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.

Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.

Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.


Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?

  • wypowiesz ubezpieczenie OC z końcem umowy,
  • zrezygnujesz z polisy zawartej na odległość,
  • zgłosisz informację o wyrejestrowaniu lub demontażu pojazdu,
  • wypowiesz ubezpieczenie OC po zakupie pojazdu,
  • poinformujesz nas o polisie w innym Towarzystwie,
  • zgłosisz odstąpienie od ryzyk dobrowolnych.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu polisy,
  • data urodzenia lub NIP i REGON,
  • adres e-mail,
  • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.


Przydatne dokumenty

  • Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz
  • Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadacza pojazdu – Pobierz

Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer polisy lub szkody,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer szkody,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.

Zobacz jak możesz zgłosić szkodę

Poznaj ERGO Hestia Pomoc 24

Twój mobilny świat, poznaj iKonto

Może tego szukasz?

Jak otrzymać pojazd zastępczy?

Aplikacja do wyceny szkód komunikacyjnych

Szukam warsztatu naprawczego

Podkreślenie