Raporty reklamacji i odwołań
Przedstawiamy raporty reklamacji i odwołań
W raportach reklamacji i odwołań zostały przeanalizowane najważniejsze wskaźniki zgłoszeń reklamacyjnych w ERGO Hestii.
ERGO Hestia stale monitoruje skargi i odwołania. Tworzenie wewnętrznych raportów jest dla nas standardowym działaniem, które wykonujemy cyklicznie - raporty miesięczne przedstawiają aktualną sytuację, kwartalne pokazują tendencje w skargach i odwołaniach, a w podsumowaniu rocznym prezentujemy trendy i wdrożone rozwiązania.
Jako pierwsi na rynku ubezpieczeń postanowiliśmy zaprezentować kluczowe informacje z naszych raportów i udostępnić je na stronie ergohestia.pl.
Zdecydowaliśmy się wybrać wskaźnik skarg, a także odwołań, co jest innowacyjnym podejściem do badania poziomu satysfakcji klientów z podejmowanych przez nas decyzji.