Obsługa Twojej polisy
W celu zmiany danych na swojej polisie, rozwiązania polisy czy zgłoszenia innej modyfikacji do swojego ubezpieczenia wypełnij formularz obsługa polisy
Sprzedaż / zakup pojazdu
Jeśli sprzedałeś samochód z ważnym ubezpieczeniem zgłoś tą zmianę za pomocą formularza
Zgłoś zakup pojazdu z ważnym ubezpieczeniem za pomocą niniejszego formularza
Zgłoszenie szkody
- Najszybciej zgłosisz szkodę za pomocą formularza zgłoszenia szkody
- Odpowiedzi na najczęściej zadane pytania dotyczące zgłaszania szkód najdziesz tutaj
- Jeśli chcesz zgłosić roszczenie sprawdź jakich dokumentów potrzebujesz
- Jeśli chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia na życie skorzystaj z formularza
Jeśli zgłosiłeś szkodę i zastanawiasz się na jakim jest etapie zapytaj wypełniając niniejszy formularz
Reklamacja/odwołanie
Najszybszym sposobem zgłoszenia reklamacji jest wypełnienie formularza
Rzecznik Klienta
Rzecznik Klienta umożliwia bezpośredni kontakt w każdej, nawet najbardziej niestandardowej sprawie.
Z Rzecznikiem Klienta możesz się skontaktować za pomocą formularza.
Ubezpieczenie Przedłużonej Gwarancji
Chcesz zgłosić szkodę lub masz pytanie związane z ubezpieczeniem Przedłużonej Gwarancji? Skontaktuj się z nami za pomocą strony internetowej www.szkody.org lub telefonicznie 58 762 76 76
Chcesz zapoznać się z ofertą naszych ubezpieczeń?
Wejdź na stronę mapy agentów znajdź oddział w najbliżej okolicy i spotkaj się bądź zadzwoń do swojego doradcy ubezpieczeniowego
Możesz również samodzielnie sprawdzić naszą ofertę na stronie https://www.ergohestia.pl/znajdz-ubezpieczenie/
Dołącz do grona naszych agentów
Jeżeli jesteś zainteresowany rozwojem swojego biznesu we współpracy z ERGO Hestią, skontaktuj się z jednym z naszych pracowników. Szczegółowe dane kontaktowe dostępne tutaj.