Grupowe Ubezpieczenie na Życie dla Pracowników i Ich Rodzin – Assistance
Dodatkowa pomoc dla Twojego pracownika
Szukasz jeszcze szerszej ochrony życia i zdrowia swojego pracownika? Skorzystaj z naszych sprawdzonych ubezpieczeń dodatkowych. Szeroki zakres świadczeń Assistance obejmuje wartościowe ubezpieczenia wspierające pracownika w sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania – MediPlan i Medical Assistance.
W czym pomaga to ubezpieczenie?
MediPlan to bogaty pakiet świadczeń pomocowych w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku, obejmujący:
- dostęp do specjalistów w placówkach medycznych i rehabilitacyjnych w całym kraju,
- badania laboratoryjne, radiologiczne (rezonans magnetyczny, tomografia komputerowa, ultrasonografia),
- badania i zabiegi rehabilitacyjne,
- ambulatoryjne zabiegi chirurgiczne (np. usunięcie szwów, zmiana opatrunku), laryngologiczne, okulistyczne czy ortopedyczne.
Ubezpieczenie zapewnia zorganizowanie dla pracownika pomocy medycznej w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku, skutkującego:
- pęknięciem lub złamaniem kości,
- zwichnięciem lub skręceniem stawu,
- urazem kręgosłupa,
- urazem głowy (wstrząśnienie mózgu, pęknięcie kości czaszki),
- urazem narządów wewnętrznych,
- urazem oka.
Sytuacja „z życia wzięta”
Ubezpieczony pracownik złamał nadgarstek lewej ręki podczas gry w piłkę nożną. W ramach posiadanego ubezpieczenia dodatkowego MediPlan skorzystał z:
- wizyt u lekarza ortopedy,
- wykonania zdjęcia rentgenowskiego,
- wizyty w placówce rehabilitacyjnej,
- zabiegów rehabilitacyjnych.
Dodatkowe ubezpieczenie
Medical Assistance
Medical Assistance to szeroki pakiet świadczeń pomocnych w przypadku problemów zdrowotnych związanych z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem. Obejmuje:
- organizację i pokrycie kosztów wizyty u lekarza pierwszego kontaktu,
- dowóz leków oraz podstawowych artykułów żywnościowych i higienicznych,
- transport medyczny,
- opiekę nad dziećmi i osobami niesamodzielnymi,
- opiekę nad zwierzętami domowymi,
- infolinię medyczną.
Jak zgłosić roszczenie?
Roszczenie może zgłosić pracownik, który uległ nieszczęśliwemu zdarzeniu, dzwoniąc do Centrum Alarmowego pod numer telefonu: 22 522 29 94, dostępny przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu.
Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia zorganizujemy niezbędną pomoc.
Materiał marketingowy Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia SA