
Obsługa Szkód z Ubezpieczenia Sprzętu
zakupionego w sieciach handlowych AGD/RTV
Poznaj nasze ubezpieczenie
Sprzęt zakupiony w popularnych sieciach handlowych AGD/RTV możesz objąć dodatkową ochroną ubezpieczeniową na wypadek awarii po zakończonej gwarancji producenta lub uszkodzenia. Elastyczna oferta pozwala dostosować zakres ochrony (awaria, nieszczęśliwy wypadek, przypadkowe uszkodzenie) oraz czas trwania dodatkowego ubezpieczenia sprzętu (od zakupu sprzętu do nawet pięciu lat).
Uszkodzona lodówka lub pralka w wyniku awarii. Dziecko rzuciło klockiem i uszkodziło matrycę TV. Przypadkowo strącony laptop. To przykłady zdarzeń które mogą być objęte ochroną.
Jak zgłosić szkodę?
Zgłoszenia szkody z ubezpieczenia sprzętów zakupionego w sieciach handlowych możesz dokonać elektronicznie poprzez stronę: www.szkody.org albo telefonicznie 58 762 76 76
Do zgłoszenia szkody przygotuj:
- numer polisy,
- krótki opis szkody ze wskazaniem daty i okoliczności w których powstała,
- dane kontaktowe zgłaszającego, w tym: adres e-mail, numer telefonu,
- lokalizację sprzętu
Po zgłoszeniu szkody otrzymasz jej numer.
Na czym to polega?
Przy uszkodzeniu dużych sprzętów (np.: lodówka czy zmywarka) na wskazany adres, zostanie skierowany serwis, który dokona diagnozy. Sprzęty mniejsze (np. telefon, telewizor, laptop) zostaną odebrane przez kuriera i przekazane do serwisu. Serwis dedykowany uszkodzonemu urządzeniu na wstępie potwierdza, że uszkodzony sprzęt to ten sam, który został objęty ochroną, następnie dokonuje diagnozy zgłaszanych uszkodzeń i wyceny kosztów naprawy. Gdy polisa obejmuje zgłoszoną szkodę, serwis przystępuje do naprawy. Po zakończonej naprawie pracownicy serwisu odeślą do Ciebie naprawiony sprzęt.
Sytuacja w której naprawa sprzętu będzie niemożliwa lub nieopłacalna spowoduje, że szkoda zostanie zakwalifikowana jako całkowita. W takiej sytuacji masz możliwość wymiany sprzętu na nowy.
Jeżeli zrezygnujesz z naprawy lub wymiany sprzętu, otrzymasz odszkodowanie w formie gotówkowej. W takiej sytuacji wysokość odszkodowania będzie równa wartości oszacowanych kosztów naprawy przez serwis albo wartości nowego sprzętu.
Jeżeli czas naprawy sprzętu jest wydłużony z uwagi na oczekiwanie dostarczenia części do naprawy przez producenta lub dostawcę, Ubezpieczyciel wskazuje szacowany czas naprawy i kontynuuje naprawę po ustaleniach z klientem.

Kolejne etapy obsługi zgłoszenia, status sprawy, ważne informacje związane ze szkodą są przekazywane na bieżąco zgodnie z wybranymi kanałami kontaktu (sms, e-mail).