Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Przygotuj:
- numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Jak wezwać pomoc?
- zadzwoń +48 58 550 70 12 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora),
- skontaktuj się z nami przez internet.
Co będzie Ci potrzebne do zgłoszenia szkody?
- numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Jak zgłosić szkodę?
- zadzwoń +48 58 550 70 12 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).
- skontaktuj się z nami przez internet
Jeżeli chcesz skontaktować się z opiekunem szkody lub uzupełnić dokumentację:
- zadzwoń 58 550 70 12 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora),
- skontaktuj się z nami przez internet.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.
Jakie sprawy zrealizujesz przez ten formularz?
- otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatnościach i szczegółach polisy,
- zlecisz przesłanie kopii dokumentacji lub polisy,
- zgłosisz zmianę danych,
- uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
- wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne
- numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail.
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Dlaczego warto skorzystać z formularza:
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.
Jakie sprawy zgłosisz przez formularz?
- odstąpienie od umowy ubezpieczenia.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- numer polisy - znajdziesz go lewym górnym rogu polisy,
- data urodzenia lub NIP i REGON,
- adres e-mail,
- dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.
Przydatne dokumenty:
Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz
Wskazówki:
1. Odstąpienie przysługuje każdemu klientowi w przypadku gdy:
- ubezpieczenie zawarte jest na okres dłuższy niż 6 miesięcy,
- ubezpieczenie zawarte jest na odległość na okres dłuższy niż 30 dni.
Czas na odstąpienie od umowy ubezpieczenia w przypadku firm to 7 dni, natomiast w przypadku klienta indywidualnego to 30 dni od dnia zawarcia.
2. Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer polisy lub szkody,
- adres e-mail.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
- masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
- masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer szkody,
- adres e-mail.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Może tego szukasz?
Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?
Pomoc w podróży za granicą
Chcę zrezygnować z polisy