W uroczystej premierze iHestii w ERGO ARENIE uczestniczyła ośmiotysięczna publiczność – agenci ubezpieczeniowi z całej Polski oraz pracownicy Grupy. Nowe rozwiązanie ubezpieczeniowe ERGO Hestii w centrum wszystkich operacji stawia pośrednika ubezpieczeniowego, oddając w jego ręce nowoczesną platformę trójstronnego dialogu agenta, klienta i ubezpieczyciela.

Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność. Na takich filarach powstał system, filozofia, którą zdefiniowaliśmy jako Nowy Świat Ubezpieczeń.

Piotr Maria Śliwicki, Prezes Grupy ERGO Hestia

Wystąpienie Prezesa Grupy ERGO Hestia Piotra Śliwickiego rozpoczęło prezentację nowego podejścia do ubezpieczeń.

Patrząc na iHestię, zobaczą Państwo zwykły system, ale jeżeli przyjrzeć się uważniej, to znajdzie się tu wszystko. To sama substancja aktyw­na okrojona z niepotrzebnej masy tabletkowej. To esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność.

Piotr Maria Śliwicki, Prezes Grupy ERGO Hestia

iHestia dostarcza produkty szyte na miarę - od podstawowej do kompleksowej ochrony, której zakres klient uzgadnia ze swoim opiekunem. Umożliwia przeprowadzenie większości operacji w trybie rzeczywistym, bez konieczności wypełniania większości niezbędnych dotychczas dokumentów czy uzyskiwania zgód z centrali. Ubezpieczyciel umożliwia w ten sposób przejęcie przez pośredników 80% wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą. W nowym świecie ubezpieczeń agent staje się Opiekunem Klienta, a wszystkie trzy strony uzyskują pełen obraz całego procesu sprzedaży, obsługi czy likwidacji szkód.

iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami – sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z ERGO Hestią i klientem w czasie rzeczywistym.

Łukasz Kosicki, Dyrektor Zespołu Projektowego iHestii

"Mniej znaczy więcej" - to motto przyświecało wszystkim tworzącym iHestię. Dzięki wysoko zaawansowanym narzędziom informatycznym iHestia, w oparciu o prostotę i intuicyjność, wprowadza w życie nową filozofię ubezpieczeń. Nowoczesne rozwiązania produktowe oraz oddany  w ręce pośrednika unikatowy taryfikator zniżek to kolejny krok na drodze do realizacji strategicznego celu ERGO Hestii – Najwyższego Standardu Ochrony.

Projektanci iHestii dążyli do stworzenia rozwiązania odpowiadającego potrzebie poprawy samopoczucia i jakości życia klientów ubezpieczyciela. Każdy dobry doradca ubezpieczeniowy już w najbliższych dniach i tygodniach będzie mógł zapoznać się z narzędziem do realizacji potrzeb swoich klientów. Wprowadzane zmiany będą przełomem na polskim rynku ubezpieczeń, ponieważ dają klientom ERGO Hestii i ich opiekunom nowe możliwości prowadzenia dialogu na temat ochrony ubezpieczeniowej.

Łukasz Kosicki, Dyrektor Zespołu Projektowego iHestii

Integracja potrzeb klienta, doradcy i towarzystwa ubezpieczeń pod postacią iHestii miała swoją uroczystą premierę w ERGO ARENIE, przed ośmioma tysiącami agentów ubezpieczeniowych i pracowników Grupy ERGO Hestia.

W 25. rocznicę działalności zorganizowaliśmy największe spotkanie branży ubezpieczeniowej, stawiając na rzeczywisty dialog nie tylko pomiędzy towarzystwem a agentem, ale także pomiędzy agentem a klientem.